8:33 PM ΤΟ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ ΜΑΣ ΠΑΕΙ… ΝΑΥΠΛΙΟ | |
Τη δοκιμή επιμελήθηκε ο κ. Μπαμπασίδης και σε αυτή συμμετείχαν οι μαθητές: Αχιλλέας Μιχαλόπουλος, Αλέξανδρος Φωτόπουλος, Λευτέρης Μιχαλίτσης, Στέλιος Κατράκης, Τάκης Παύλου, Ίρις Φουσέκη, Δημήτρης Τσερχόζι, Κατερίνα Πολυχρονοπούλου, Ουρανία Οφίδη, Δανάη Σέμα και Αθηνά Σταμούλη.
αλλά οι μετρήσεις δυστυχώς δεν ήταν αντιπροσωπευτικές λόγω του ισχυρού κυματισμού στην περιοχή. από τη δοκιμή στο Ναύπλιο:
Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ1) Οι αισθητήρες του Hydrobot μας είναι βασισμένοι στην πλατφόρμα Arduino. Τι ακριβώς είναι αυτή η πλατφόρμα ποιες οι χρήσεςι και ποια η λειτουργία της; στη χρήση ρομπότ για την αποστολή προϊόντων στουε πελάτες τους. Πιστεύετε ότι είναι εφικτή μια τέτοια καινοτομία; Τι προβλήματα (τεχνολογικά και νομικά) προκύπτουν; (wireless); Πως επιτυγχάνεται η ασύρματη επικοινωνία (software/hardware); Ποια είναι τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα τέτοιων εφαρμογών; Ποια είναι η αρχή λειτουργίας των μπαταριών, από τι υλικά αποτελείται; Γιατί "τελειώνουν" οι μπαταρίες; Τι είναι οι αλκαλικές μπαταρίες και γιατί τις προτιμούμε; Σε τι διαφέρουν οι επαναφορτιζόμενες από τις απλές μπαταρίες; βασίζεται η ανύψωση/βύθιση του υποβρυχίου; Πότε απέκτησε η Ελλάδα το πρώτο της υποβρύχιο; Ποιες είναι οι εφαρμογές ενός υποβρυχίου εκτός από στρατιωτικούς σκοπούς; οι μετρήσεις από το Γυμνάσιο Κανήθου στη Χαλκίδα. Να κάνετε τις γραφικές παραστάσεις: (α) Πίεσης (άξονας y) - Βάθους (άξονας x), (β) Θερμοκρασίας (άξονας y) - Βάθους (άξονας x), (γ) Φωτεινότητας (άξονας y) - Βάθους (άξονας x). Τι παρατηρείτε; ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΑΣ! =====================================================
| |
|
Total comments: 0 | |