menu
person

1:53 PM
2pac-Changes

Concept

Much of the album deals with themes of communication, the idea that talking can solve more of life's problems.

Songs such as "Poles Apart", "Lost for Words" and particularly the reference to "The day the wall came down" in "A Great Day for Freedom" are occasionally interpreted as references to the long-standing estrangement between former band-member Roger Waters and Pink Floyd, though Gilmour has denied that the album is an allegory for the split. In 1994 he said: "People can invent and relate to a song in their personal ways, but it's a little late at this point for us to be conjuring Roger up."

The general theme of communication is reflected in the choice of name for the album; The Division Bell was inspired by the division bell rung in the British parliament to indicate that a vote is to take place.[3][nb 1] Drummer Nick Mason expanded on this in 1994, when he said "it does have some meaning. It's about people making choices, yeas or nays."

It feels politically incorrect to take ideas from advertising, but it seemed a very relevant piece.

"
Nick Mason (1994), referring to Stephen Hawking's voice on "Keep Talking"[2]

Produced only a few years after the collapse of the Eastern Bloc, the song "A Great Day for Freedom" juxtaposes the general euphoria of, for instance, the fall of the Berlin Wall, with the subsequent wars and ethnic cleansing, particularly in Yugoslavia.[4] Audio samples of Professor Stephen Hawking provide the spoken word portions of "Keep Talking".[2] Gilmour had first heard the professor's words on a British television advertisement, and was so moved by Hawking's sentiment that he contacted the company which made the advertisement to get permission to use the recordings on the album.[5] Emphasising the general theme of poor communication, at the end of the album Gilmour's stepson Charlie can be heard hanging up the telephone receiver on Pink Floyd manager Steve O'Rourke, who had pleaded to be allowed to appear on a Pink Floyd album.

In the Studio radio host Redbeard suggested that the album offered "the very real possibility of transcending it all, through shivering moments of grace".[7]

=====================

έννοια

Μεγάλο μέρος του άλμπουμ ασχολείται με θέματα

επικοινωνίας , η ιδέα ότι η συζήτηση μπορεί να λύσει περισσότερα από τα προβλήματα της ζωής .

Τραγούδια όπως " παρασάγγας " , "Lost για Words" και ειδικότερα την αναφορά σε «Την ημέρα που έπεσε το τείχος " σε "A Great Day για την Ελευθερία " είναι μερικές φορές ερμηνεύονται ως παραπομπές στον μακροχρόνιο αποξένωση μεταξύ πρώην μέλη του συγκροτήματός του μέλους Roger Waters και Pink Floyd , αν Gilmour έχει αρνηθεί ότι το άλμπουμ είναι μια αλληγορία για τη διάσπαση . 

Το 1994 , είπε :

« Οι άνθρωποι μπορούν να εφεύρουν και να αφορούν σε ένα τραγούδι στον προσωπικό τους τρόπους , αλλά είναι λίγο αργά σε αυτό το σημείο για μας να ξυπνά Roger up ».

Το γενικό θέμα της επικοινωνίας αντικατοπτρίζεται στην επιλογή του όνομα για το άλμπουμ ?

The Division Bell ήταν εμπνευσμένη από το κουδούνι διαίρεση σκαλί στο βρετανικό κοινοβούλιο για να δείξει ότι η ψηφοφορία θα λάβει χώρα

0 ντράμερ Nick Mason επεκτάθηκε σε αυτό το 1994 , όταν είπε « . δεν έχει κάποιο νόημα . είναι για τους ανθρώπους κάνοντας επιλογές, yeas ή ΝΑΥΣ » .

Αισθάνεται πολιτικά ορθό να πάρει ιδέες από τη διαφήμιση , αλλά φαινόταν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι .
"
"
Nick Mason ( 1994 ) , που αναφέρεται στη φωνή του Stephen Hawking για "Keep Talking "

Παράγεται μόνο λίγα χρόνια μετά την κατάρρευση του Ανατολικού Μπλοκ ,

το τραγούδι "A Great Day για την Ελευθερία " αντιπαραθέτει τη γενική ευφορία , για παράδειγμα , την πτώση του Τείχους του Βερολίνου , με τις επόμενες πολέμους και την εθνοκάθαρση , ιδιαίτερα στη Γιουγκοσλαβία . 

Ηχητικά δείγματα του καθηγητή Stephen Hawking παρέχουν τον προφορικό τμήματα λέξη "Keep Talking » .

O Gilmour είχε ακούσει τα πρώτα λόγια του καθηγητή σε μια βρετανική τηλεοπτική διαφήμιση , και ήταν τόσο συγκινημένος από συναίσθημα του Hawking ότι επικοινώνησε με την εταιρεία που έκανε η διαφήμιση για να πάρει την άδεια να χρησιμοποιήσει τις ηχογραφήσεις για το άλμπουμ . Υπογραμμίζοντας το γενικό θέμα της κακής επικοινωνίας , στο τέλος της προγονός του άλμπουμ του Gilmour Charlie μπορεί να ακουστεί κρέμεται το ακουστικό του τηλεφώνου στο Pink Floyd διευθυντής Steve O'Rourke , που επικαλέστηκε για να επιτρέπεται να εμφανίζονται σε ένα άλμπουμ των Pink Floyd .

στο στούντιο ραδιο οικοδεσπότης Redbeard πρότεινε ότι το άλμπουμ που προσφέρεται « την πολύ πραγματική πιθανότητα της υπέρβασης όλα , με ρίγος στιγμές της χάριτος» .

================================

Τον Ιανουάριο του 1993 , Gilmour , Mason και Wright άρχισε ad- libbing νέο υλικό , σε συνεδρίες σε ένα ανακαινισμένο Britannia Row Studios . Αν και η μπάντα ήταν αρχικά ανήσυχος σχετικά με την εγγραφή μαζί , μετά την πρώτη ημέρα την εμπιστοσύνη τους βελτιώθηκε και σύντομα , ο μπασίστας Guy Pratt ( ο οποίος είχε , από το τέλος του στιγμιαία Λήξη της Λογικής Tour , να γίνει ένα στοιχείο με την κόρη του Ράιτ , Gala Wright ) κλήθηκε να συνεισφέρει . Σύμφωνα με τον Mason , « ένα ενδιαφέρον φαινόμενο συνέβη , το οποίο ήταν ότι το παιχνίδι Pratt έτεινε να αλλάξετε τη διάθεση της μουσικής που είχε δημιουργήσει μόνοι μας » . Χωρίς τα νομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την παραγωγή του 1987 το άλμπουμ τους , μια στιγμιαία Λήξη της Αιτία , Gilmour ήταν άνετα? . αν ένιωθε η μπάντα ήταν «να πάρει κάπου " , θα πατήσετε το πλήκτρο ρεκόρ καταγραφέα DAT δύο ταχυτήτων  σε ένα σημείο Gilmour καταγράφονται κρυφά Wright παίζει το πληκτρολόγιο , και συλλαμβάνονται υλικό το οποίο αργότερα αποτέλεσε τη βάση για τρία μουσικά κομμάτια .

Οι αυτοσχεδιασμοί η μπάντα ηχογράφησε βοήθησε ωθήσει τη δημιουργική τους διαδικασία , και μετά από περίπου δύο εβδομάδες είχαν περίπου 65 μουσικά κομμάτια . Με μηχανικός Andy Jackson πίσω στην ομάδα , και ο Bob Ezrin απασχολούνται ως συμπαραγωγός , η παραγωγή μεταφέρθηκε στο Gilmour του πλωτό σπίτι και στούντιο ηχογράφησης , Astoria . Η μπάντα ακούσει και ψήφισαν σε κάθε κομμάτι , και αποσβεστούν το υλικό κάτω σε περίπου 27 μουσικά κομμάτια . [ http://http://www.youtube.com/watch?v=hVfYVNALIS0]

Η εξάλειψη κάποια κομμάτια , και τη συγχώνευση άλλων , που τελικά κατέληξε σε μια λίστα με περίπου δεκαπέντε δυνατά κομμάτια , πριν από την κοπή άλλα τέσσερα για να παράγουν ένα tracklist του έντεκα . Η επιλογή του τραγουδιού έγινε βάσει ενός συστήματος σημείων , σύμφωνα με την οποία τα τρία μέλη θα μοριοδοτήσει από δέκα σε κάθε υποψήφιο τραγούδι , ένα σύστημα ασύμμετρη κάπως με απόφαση του Ράιτ στην απονομή τραγούδια του δέκα πόντους το καθένα , και τα υπόλοιπα τραγούδια δεν τα σημεία .

[http://http://www.youtube.com/watch?v=hVfYVNALIS0] Ράιτ δεν ήταν συμβατικά πλήρες μέλος της μπάντας , μια κατάσταση που τον αναστατώσει σαφώς ? Wright αργότερα αντανακλάται : " ήρθε πολύ κοντά σε ένα σημείο όπου δεν επρόκειτο να κάνει το άλμπουμ , γιατί δεν είχα την αίσθηση ότι αυτό που «δ συμφώνησαν ήταν δίκαιη ». [ http://http://www.youtube.com/watch?v=hVfYVNALIS0 ] Παρά την απογοήτευσή του επέλεξε να παραμείνει , και έλαβε την πρώτη songwriting πιστώσεις του σε κάθε άλμπουμ των Pink Floyd από το 1975 το Wish You Were Here . [*]

" Φορώντας το Inside Out "
μενού
0:00
" Φορώντας το Inside Out " περιέχει την πρώτη εμφανή φωνητική συνεισφορά Richard Wright για ένα άλμπουμ των Pink Floyd από το 1973 το The Dark Side of the Moon .
Προβλήματα που παίζουν αυτό το αρχείο; Δείτε τη βοήθεια των μέσων ενημέρωσης .

Η νέα σύζυγός του Gilmour , Polly Samson , έλαβε επίσης το τραγούδι - γραπτώς πιστώσεις . Αρχικά , ο ρόλος της περιορίζεται στην παροχή ενθάρρυνση για το σύζυγό της , αλλά αργότερα βοήθησε Gilmour γράφουν " High Hopes " ( ένα τραγούδι για την παιδική ηλικία του Gilmour και πρόωρη ζωή στο Cambridge ) . Ο ρόλος της επεκτάθηκε για να συν- γράφοντας ένα επιπλέον έξι τραγούδια , κάτι το οποίο δεν κάθεται καλά με Ezrin . Σε μια συνέντευξη για το περιοδικό Mojo Gilmour παραδέχθηκε ότι οι εισφορές του Σαμψών είχε « αναστατωμένα [ φτερά ] της διοίκησης », αλλά εζρίνη αργότερα αντανακλάται ότι η παρουσία της ήταν έμπνευση για Gilmour , και ότι " τράβηξε όλο το άλμπουμ μαζί» . [ 17 ] Επίσης, βοήθησε Gilmour , ο οποίος , μετά το διαζύγιό του , είχε αναπτύξει μια εξάρτηση από την κοκαΐνη . [ 1 ]

Κιμπορντίστας Jon Carin , και Gary Wallis κλήθηκαν να ολοκληρώσουν το συγκρότημα , πριν από την έναρξη της εγγραφής. Πέντε τραγουδιστές στα φωνητικά επίσης προσληφθεί , συμπεριλαμβανομένης της Sam Brown και στιγμιαία Λήξη περιοδεία τραγουδιστής Durga McBroom . Η μπάντα στη συνέχεια μετακόμισε στο Olympia Studios , καταγράφονται τα περισσότερα από τα οποία «κέρδισε» κομμάτια μέσα σε διάστημα μιας εβδομάδας . Μετά από ένα διάλειμμα το καλοκαίρι , επέστρεψαν στην Αστόρια να καταγράψει περισσότερα κομμάτια υποστήριξη . Εζρίνη εργάστηκε σε διάφορες ήχους τυμπάνων και η προηγούμενη συνεργάτης και ορχηστρικά συνθέτη Michael Kamen παρέχονται ορχηστρικά μέρη του άλμπουμ . [ 18 ] Dick Parry έπαιξε σαξόφωνο στο πρώτο του άλμπουμ των Pink Floyd για σχεδόν 20 χρόνια , στο « Φορώντας το Inside Out " , και ο Chris Thomas κρατήθηκε για να αναλάβει την τελική μίξη .  Μεταξύ Σεπτεμβρίου και του Δεκεμβρίου ηχογράφηση και μίξη συνεδριάσεις πραγματοποιήθηκαν στο Metropolis Studios στο Chiswick , και οι Creek Recording Studios στο Λονδίνο . Τον Σεπτέμβριο , η ζώνη που εκτελείται σε μια διασημότητα φιλανθρωπική συναυλία στο Cowdray House, σε Μίντχερστ .  ] Το άλμπουμ κυριαρχήσει στο Mastering Lab στο Λος Άντζελες , από τον Doug Sax and James Guthrie .



Views: 337 | Added by: defaultNick | Rating: 5.0/2
Total comments: 0